Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

En kul diskussion =)

Av Ulrika - 27 januari 2010 07:44

Igår hade Stora A sin kompis Felix här. Det var när hans pappa kom som diskussionen utspelade sig =)


Lilla A följde med till dörren...nyfiken/pratglad som hon är.

Och det diskuteraders om Felix kunde få sova här i helgen...och jag sa att det gick bra för min del. Och berättade att D skulle bort.


Lilla A:

Pappa ska iväg och skjuta i helgen!

 

Felix pappa:

Jaha...vad ska han skjuta då?

 

Stora A:

Han ska jaga vildsvin!

 

Felis pappa:

Aha...då blir det kanske god mat nästa vecka då!

 

Lilla A:

Jaaaa....pannkaka!!!!

 

Hahaha...det lät ganska roligt faktiskt. För det var väl inte riktigt vad Felix pappa hade tänkt sig som svar =)

Hon är festlig hon!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 12 februari 2010 20:24

...och åter funderar! Känns som att bloggandet har legat nere en hel del dom senaste veckorna. Just nu sitter jag och undrar om jag ska uppdatera eller lägga ner...och det lutar åt det senare. Det kanske kommer ett inlägg till o från...vi får se!...

Av Ulrika - 7 februari 2010 09:11

Lilla A och jag pratade om min praktik, hon undrade lite vad jag gjorde och så.   Lilla A: - Mamma...vad får du göra på "jobbet"?   Jag: - Städa! (Då jag har praktik på ett städbolag)   Lilla A: - Näe....gud vad taskigt!!!   Hih...

Av Ulrika - 6 februari 2010 11:42

Ska se om jag kommer ihåg hur man bloggar =)   Har haft min första praktikvecka nu, var dock hemma igår pga sjukdom. Det är kul men stressigt...man vet att man lever om man säger så =)   Är inte så social på fritiden dock...spenderar den ti...

Av Ulrika - 2 februari 2010 19:31

Jag är nog tröttast i stan för tillfället =)   Orkar inte ens skriva... Jag uppdaterar i helgen i stället, för nu tänker jag gå och lägga mig.   Natti natti ...

Av Ulrika - 31 januari 2010 12:27

Har haft en myspys-helg med barnen. D har varit nere i Småland och fiskat/jagat.   I går var vi ute en stund och lekte i våra über-stora snödrivor. Barnen gjorde en bana nerför den...där de sen åkte stjärtlapp. Rakt ut i hästhagen åkte de (såklar...

Ovido - Quiz & Flashcards