Alla inlägg den 25 november 2008

Av Ulrika - 25 november 2008 18:30

Vad ska jag skriva om idag då? Vad vill ni veta?


Idag har jag gjort typ 12st köttfärslimpor...på jobbet alltså. (Eller egentligen är det ju på praktiken...men det låter så fånigt. Mina vuxen-poäng ryker ju så det skriker om det! Därför så säger jag "jobbet"! Hihi)

Men i alla fall...12 köttfärslimpor

(såg dock ut som pannbiff efter en tid i ugnen).

Sist jag gjorde köttfärslimpa var när jag var höggravid men Lilla A... klockan ett på natten. Jag blev så sugen! =)

Ringde till D, som jobbade natt, och frågade om han ville ha nåt att äta när han kom hem. Undrar om hans första tanke var köttfärslimpa med potatis och sås?


*************************************************


Pratade med en kompis igår. Hon hade jätte kul åt min blogg...eller åt att jag kallar mina barn för Stora och Lilla A. För tydligen så förknippar hon det med toalettbesök. Ska du göra stora eller lilla A?

Om nån har hört talas om det så säg gärna till, för jag har då inte gjort det i alla fall. Stora eller lilla kanske...men stora eller lilla A???

Nepp...det har jag missat! =)


*************************************************


I morrn är det dags för utvecklingssamtal för Stora A, det första sen han började skolan. Det ska bli spännande!


*************************************************


Dagens roliga historia!

Ett medelålders äkta par gör sig i ordning för att gå till sängs. Frun ställer sig naken framför den stora sovrumsspegeln och ser bedrövad ut.
- Älskling, suckar hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och armarna är sladdriga.
Hon vänder sig till sin man och säger:
- Säg nåt positivt så jag mår bättre!
Han tänker allvarligt en stund och så säjer han;
- Det är i alla fall inget fel på din syn....

Makens begravning äger rum i Heliga Korsets kapell på söndag!!!


( mohaha )


****************************************


Nu ska jag göda mina monster!


Ha´de

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards