Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Sämst...

Av Ulrika - 8 januari 2010 22:48

...är vad jag är på att blogga för tillfället ;)

Så jag tänkte göra en kort uppdatering!


Onsdag!

Emma och Ann-Charlotte var här. Vi hade julklappsbyte...och såvitt jag vet så vart alla nöjda. Stora A fick bland annat en grej som han älskade...en låda med 101 experiment. Att han har lekt med den. Han har gjort elektroskåp och likströmsmotor mm. Den julklappen var verkligen perfekt för honom!!! Sen fick han oxå kläder och pengar. Lilla A fick kläder, pengar, en kundvagn med matleksaker och ett spel.


Tyvärr kunde de inte stanna så länge, för under tiden de var här så kom det 3 dm snö där nere i Småland...


Torsdag!

D fick hoppa in och jobba...så jag och barnen tog bussen in till stan och mötte upp Danne. Gick runt och kikade i affärer och åt mat. Väl hemma så myste vi, barnen och jag. Gjorde varm choklad och pratade!


Fredag!

Tog en tripp till badhuset idag! Barnen blev jätteglada =)

Handlade på vägen hem. Sen har vi bara lekt och myst.


Förkylningen har tydligen bestämt mig för att stanna =(

Börjar även misstänka bihåleinflammation, så man kanske skulle ta och ringa till doktorn. Eller? Jag ringer ju aldrig till doktorn. Kan man vänta ut en sån...eller måste jag ringa??? Jag vet inte! Ont gör det i allafall =(

 
 
Ingen bild

Sis

9 januari 2010 01:56

Du ska nog ringa till doktorn syrran... Puss

 
Nettis

Nettis

9 januari 2010 11:58

Du är inte ensam om att inte blogga så mycket nu :) ! Det är stendött på bloggen! Men vi kan ju i alla fall synas på facebook om vi vill, hehe ;) !
Kramis!

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

9 januari 2010 18:50

Ibland hinner man bara inte med,,, Eller orkar,,,
Bihåleinflammation har jag tips emot istället för att gå till doktorn och få ngt värdelöst spray,,,
Ring mig när du har tid,,, Samma hem nr,,,

Kram

http://minaprivatatankar.bloggplatsen.se

 
Rico

Rico

9 januari 2010 23:53

Snö är bara härligt! :)
Premiär för ny sida på nätet! http://5gång.se/

http://ricobranting.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 12 februari 2010 20:24

...och åter funderar! Känns som att bloggandet har legat nere en hel del dom senaste veckorna. Just nu sitter jag och undrar om jag ska uppdatera eller lägga ner...och det lutar åt det senare. Det kanske kommer ett inlägg till o från...vi får se!...

Av Ulrika - 7 februari 2010 09:11

Lilla A och jag pratade om min praktik, hon undrade lite vad jag gjorde och så.   Lilla A: - Mamma...vad får du göra på "jobbet"?   Jag: - Städa! (Då jag har praktik på ett städbolag)   Lilla A: - Näe....gud vad taskigt!!!   Hih...

Av Ulrika - 6 februari 2010 11:42

Ska se om jag kommer ihåg hur man bloggar =)   Har haft min första praktikvecka nu, var dock hemma igår pga sjukdom. Det är kul men stressigt...man vet att man lever om man säger så =)   Är inte så social på fritiden dock...spenderar den ti...

Av Ulrika - 2 februari 2010 19:31

Jag är nog tröttast i stan för tillfället =)   Orkar inte ens skriva... Jag uppdaterar i helgen i stället, för nu tänker jag gå och lägga mig.   Natti natti ...

Av Ulrika - 31 januari 2010 12:27

Har haft en myspys-helg med barnen. D har varit nere i Småland och fiskat/jagat.   I går var vi ute en stund och lekte i våra über-stora snödrivor. Barnen gjorde en bana nerför den...där de sen åkte stjärtlapp. Rakt ut i hästhagen åkte de (såklar...

Ovido - Quiz & Flashcards