Direktlänk till inlägg 18 januari 2010

Nå????

Av Ulrika - 18 januari 2010 13:29

Vad tycker ni om min nya layout?


Lite cool var den allt =)


Jaha, annars då?

Har sovit som ett barn i min säng. Ta inte detta på fel sätt Sis...men eran bäddsoffa Måste vara gjord av typ tegel =)


Hade dock en liten sömngångare uppe i natt - Stora A!!!

Han gick upp, gick på toaletten och kom sen in till oss och började prata osammanhängande. Nånting om lego...men vad vetefan =)

Fick till slut honom i säng i alla fall!


Idag mådde han inte så bra kraken. D fick åka och hämta honom i skolan, för han mådde illa och hade ont i mage och huvud. Men efter att ha vilat en stund så är han piggare.


Ska in till staden nån dag snart...barnen ska vaccineras, dos 2.


Ser fram emot helgen...då ska jag tatuera mig!!! Fast det kommer göra ont, och gör det ont så kommer jag gråta, och kommer jag gråta så skäms jag...hahaha!!! Men...jag ser fram emot det i alla fall!



 
 
Linda

Linda

18 januari 2010 16:58

Enda nackdelen med din nya layout är att man inte ser rutorna när man ska skriva kommentarer.. Jag som har dålig syn med :)

När du ändå är inne i stan för vaccination så kommer du ju förbi här! På onsdag är det stängt tydligen...

http://minaprivatatankar.bloggplatsen.se

 
Ullis

Ullis

18 januari 2010 17:47

Sådär...nu är det fixat =)

http://ulrikajohansson.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

19 januari 2010 00:06

Tack darling!! I miss U alot!!!

http://minaprivatatankar.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

19 januari 2010 15:11

Wow vilken färgshock =) men snyggt blev det! Låter som att ni haft det supertrevligt. Men ni verkar alltid hitta på en massa bus och skoj. Hoppas du blivit frisk nu!

http://millerillan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 12 februari 2010 20:24

...och åter funderar! Känns som att bloggandet har legat nere en hel del dom senaste veckorna. Just nu sitter jag och undrar om jag ska uppdatera eller lägga ner...och det lutar åt det senare. Det kanske kommer ett inlägg till o från...vi får se!...

Av Ulrika - 7 februari 2010 09:11

Lilla A och jag pratade om min praktik, hon undrade lite vad jag gjorde och så.   Lilla A: - Mamma...vad får du göra på "jobbet"?   Jag: - Städa! (Då jag har praktik på ett städbolag)   Lilla A: - Näe....gud vad taskigt!!!   Hih...

Av Ulrika - 6 februari 2010 11:42

Ska se om jag kommer ihåg hur man bloggar =)   Har haft min första praktikvecka nu, var dock hemma igår pga sjukdom. Det är kul men stressigt...man vet att man lever om man säger så =)   Är inte så social på fritiden dock...spenderar den ti...

Av Ulrika - 2 februari 2010 19:31

Jag är nog tröttast i stan för tillfället =)   Orkar inte ens skriva... Jag uppdaterar i helgen i stället, för nu tänker jag gå och lägga mig.   Natti natti ...

Av Ulrika - 31 januari 2010 12:27

Har haft en myspys-helg med barnen. D har varit nere i Småland och fiskat/jagat.   I går var vi ute en stund och lekte i våra über-stora snödrivor. Barnen gjorde en bana nerför den...där de sen åkte stjärtlapp. Rakt ut i hästhagen åkte de (såklar...

Ovido - Quiz & Flashcards