Alla inlägg den 3 december 2009

Av Ulrika - 3 december 2009 15:01

Nu har jag beställt en ny telefon! Nackdelen är att det är 1,5 veckas leveranstid på den =(


Av Ulrika - 3 december 2009 13:06

...min mobil har lagt av. Eller rättare sagt skärmen! Det funkar att ringa till den...men skärmen är svart! Hur ska jag klara det här???


Måste köpa ny...idag!!!!


Så skicka inga sms tack...ring istället!

Av Ulrika - 3 december 2009 12:37

Mina barn växer så fort!

Nyss var de pyttesmå...men nu har jag precis skrivit under på att Lilla A ska börja förskoleklass (lekis) till hösten. Hon fyller sex år om tre månader!!!

Och Stora A går redan i årkurs 2...


När hände det liksom? När blev de så stora?

Här är Lilla A ca 1 månad och Stora A är 2,5år.


Och nu.....

  

Mina bebisar!!! Eller inte!?




















  

Ovido - Quiz & Flashcards