Alla inlägg den 15 december 2009

Av Ulrika - 15 december 2009 19:46

Min nya telefon har kommit!!!

 

Yes Yes Yes

 

 

 

  

Av Ulrika - 15 december 2009 15:13

    

 

Linda, duger bilderna?


Av Ulrika - 15 december 2009 14:45

Det snöar i massor!!! Jag älskar snö!!!

Är precis inkommen efter snöbollskrig med D och barnen. Men det blev bara en kort stund ute för Lilla As del (hon är sjuk, snorig och lite feber) men hon är såpass pigg att hon kunde vara ute i snön ett tag.

Stora A byggde snölyktor...tills jag kom ut, för då var det snöbollskrig på hög nivå   



  

Lilla A roade sig med pulkaåkning =)

 

  

En liten del av våran snöiga tomt!!!

 

 

Måste oxå visa vad min son kom hem med till mig i förra veckan, som han gjort på slöjden! Han är så duktig!!!

 

  

En servetthållare!!! Är den inte fin?


 

Nu ska det drickas varm choklad =)

Ovido - Quiz & Flashcards