Alla inlägg den 11 december 2009

Av Ulrika - 11 december 2009 20:57

Först och främst så var det ju Luciafirande på dagis.


Sen fick jag jättebra nyheter...men kan inte på in på vad just nu!


På kvällen var det dags för födelsedagskalas...vilket alltid är lika kul. För vem gillar inte att få paket =)

Fick pengar och lotter av mamma, pappa och Emil. Av Sis och Johan fick jag en supersnygg pyjamas (vilken jag sitter och myser i just nu), och jag fick oxå en tuff Swettis-tunika! Tusen tack allihopa!!!


Nu myser jag i soffan med D och Stora A framför Idol-finalen!!!


I´m happy!!!!

Av Ulrika - 11 december 2009 10:58

Har haft en underbar morgon!

Lilla A hade lucia-firande på dagis! Hon var jätteduktig och sjöng med hela tiden. Texterna satt perfekt! Så träningen hade gjort susen =)

När de började träna inför lucia så sjöng hon bland annat: "Staffan var en tallegren...." Hihi! Inte lätt alla gånger!

  

Min allra sötaste Lucia   


Efter sångerna så fikade vi med varm choklad och skinksmörgås!


Sen ville Lilla A överraska mormor...så vi gick dit. När mamma öppnade dörren så möttes hon av en liten lucia som sjöng!


Nu ska jag sätta fart med städningen här hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards