Alla inlägg den 16 december 2009

Av Ulrika - 16 december 2009 20:53

...på stan!

Åkte in med 10-bussen i morse, och mötte upp Linda. Planerna var att köpa en ny plånbok och sen luncha. Och supergoa Linda hade köpt presentkort till mig i födelsedagspresent, plus att det var rea...så jag köpte en plånbok för 11,50kr. Det är bra =)

Därefter gick vi bort till Ming Palace och intog lunch. Springnota struntade vi i...då halva poliskåren satt vid bordet brevid, haha! Riktigt macho var de oxå... de avslutade lunchen med godisklubbor =)

Maten var jättegod och mättande...men efterrätt går väl alltid ner, eller???

Linda högg in på friterad banan och jag fick glass!

Sen gick vi runt och letade julklappar och pulkor. Av alla pulkor som fanns så var ju Linda tvungen att köpa den största...och jag lovar...den var huge!!!

Och snäll som jag är så hjälpte jag ju henne och bära runt den, så om nån blev knuffad av en tjej på stan idag med en väldigt, väldigt stor pulka...SORRY!!!


Sen var jag på möte med min jobbcoach...en jättebra tjej!


Efter mötet så gick jag hem till svägerskan en stund. Sen drog jag med henne ner på stan, där jag handlade upp resten av mina födelsedagspengar =)

Köpte en jättesnygg cardigan/tunika/eller nåt (haha) i svart och röd randig. Köpte oxå ett par nya mjukisbrallor...toppensköna! Bra i storleken var de oxå...köpte ca 3 storlekar mindre än jag brukar, och de satt perfekt trots att jag hade leggings under. Såna storlekar gillar jag =)  Mer såna åt folket...haha!


Nu ska D och jag äta lite ärtsoppa...i ett försök att få upp värmen efter min dag på stan. Blev ju inte direkt varmare av att jag spenderat de två senaste timmarna av att tittat på Ice Road Truckers =)



 

Ovido - Quiz & Flashcards