Alla inlägg den 28 december 2009

Av Ulrika - 28 december 2009 13:44

Jädra förkylning att inte ge med sig...har tröttnat rejält på detta nu! Men vi lär få dras med det ett tag till, då jag har lyckats att smitta ner D och Stora A oxå!


Lilla A är den enda som är piggelin här hemma...å andra sidan är det ju hon som smittade ner mig från början.

Hoppas bara att hon inte åker på ett bakslag!


För tillfället är hon ute och shoppar med sin morfar. För på julafton blev hon så ledsen vid julklappsutdelningen...helt otröstlig var hon, lilla stumpan. Hon (vi) hade glömt att köpa en julklapp som hon pratat om länge...en spikmatta till mormor! Hon ville köpa en sån för att mormor ska må bra! Men vi glömde totalt bort det =(

Så hon var helt förstörd, sessan!

Så idag ringde morfar och ville ta med henne på en shopping-runda. Överlycklig blev hon   



Igår var vi in på mellandagsrean....IGEN!!! Men denna gång var det jag, D, Lilla A och mamma. Och det var inte lika mycket folk, tack och lov.

Första stoppet blev Lindex. Lilla As kommentar var: "Åh...jag hatar klädaffärer!". En stund senare kom hon ut med en fullpackad påse med en massa nya kläder =)


Jag hittade litegrann till mig oxå...två linnen, en tshirt och Boot top´s (???). Köpte även en über-snygg skjorta till D!

Ovido - Quiz & Flashcards