Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ulrika - 11 november 2009 17:37

Igår gjorde min son mig riktigt stolt!

I skolan finns det ju som sagt ett par bråkstakar. Men igår så tänkte Stora A till ordentligt. Mitt under lek med sina bästa kompisar så kommer en av bråkstakarna fram och ska till o bråka. Då säger Stora A: Vad är det? Vill du inte vara med och leka istället? Då nickade pojken och var sen med och lekte utan problem.

Stora A tänkte att det kanske är det han vill...men har svårt för att fråga (det är ju dock ingen ursäkt för att få bete sig illa). Så istället för bråk så lekte dom jättebra! Kan man bli annat än stolt som mamma då?


Uppdatering angående D!

Han kom till slut (efter många om och men) iväg. Dock väldigt försenat. Han var inte hemma förrän klockan kvart i sex i morse! Något trött!


Idag har jag och Lilla A pysslat. Vi gjorde en prinsessa som skulle bo i ett slott som D och Lilla A gjorde i helgen (av mjölkkartong och toarullar).

Resultatet....

  

Nöjd??? Tror ni =)


Hon gjorde oxå en blomma av bland annat silkespapper och sugrör.

  


Måste oxå få visa upp ett kort på båda mina charmtroll =)

  

Linslusar =)


Ett till kort på Lilla A...där hon visar upp en "rädd" blick. Vet inte om det är fotografen som ser läskig ut...men det kan jag väl inte tänka mig...för det är ju jag =)

  

Min lilla sessa!

Ovido - Quiz & Flashcards