Alla inlägg den 13 november 2009

Av Ulrika - 13 november 2009 21:23

Är nyligen hemkommen!

Lilla A har varit på knatt-disco och Stora A har varit på klassfest =)

Fullt ös med andra ord! Är helt slut efter att varit med på discot! Hur kan små barn låta sååå himla mycket? Gap, skrik och panik!!! (Hmm...låter inte helt olikt en vuxenfest =)

Jaja...Lilla A tycker att det är kul. Så vi får gott offra oss!

Jag lovade Lilla A att lägga ut en bild på henne i hennes party-outfit...so here it comes!!!

  

Min lilla rock-tjej! (Hon skulle kanske ha följt med dig Sis istället...hihi)


Min coola kille åkte i väg i denna outfit...

  

I sina nya fina kläder... (jeansen köpte jag för 29kr på Gekås...bra pris va!?)


Nu ska jag nog ta och spöa Stora A på Vändtia (yeah right!?). Han vinner jämt! Skitunge!

  

Han har seger i blicken!


















Ovido - Quiz & Flashcards