Alla inlägg den 18 november 2009

Av Ulrika - 18 november 2009 19:01

I morrn är det dags för möte inne i stan igen.

Efter det ska jag möta upp Ellinor och Linda för lite lunch på Flaneur. Ska bli trevligt!

Sen tror jag att jag tar och våldgästar Ellinor ett tag innan det är dags att möta upp D och barnen. Lilla A ska få vaccinspruta...vilket inte är populärt. Hon har fortfarande förra sprutan (inte mot svininfluensan) hon tog i färskt minne...och då hade hon ont i armen i flera dagar. Därför är hon inte så sugen på att ta spruta igen. Hon försöker med alla knep att slippa. Hon föreslog att vi skulle klä ut Stora A till tjej och låta honom ta sprutan i stället. En annan ursäkt var att hon inte hade tid just i morrn...för hon skulle hälsa på mormor som hon inte träffat på jäääätte länge! Plus att hon skulle matvägra och bara äta godis om hon var tvungen att ta sprutan!

Hihi...försöka går ju!


Näe...nu ska jag se till att få henne i säng. Funderar på om jag ska få mig i säng oxå (Zzzzz...)


Ovido - Quiz & Flashcards