Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ulrika - 21 november 2009 21:58

Läste en sak inne hos Calma som stämmer rätt bra...



Det är vad vi tror att vi

redan vet

som hindrar oss från att lära

oss nytt!

 

Av: Claude Bernard

 

Är det inte ofta så?



Av Ulrika - 21 november 2009 18:56

Filmen igår var jättebra! Men med tanke på vissa omständigheter igår så måste jag köpa filmen när den kommer ut...för jag kunde tyvärr inte ge den 100% uppmärksamhet. Varför kan jag inte gå in på här...då det inte direkt rör mig.


Gissa vad D hade gjort under tiden jag varit borta? En ledtråd: Det var absolut inte första gången...och förmodligen inte sista heller =)

Han hade skurit sig i fingret som vanligt!!!

Att han fortfarande har fem fingrar på varje hand är för mig en gåta! Han balanserar definitivt på mina nerver den karln =)


Bara en timme kvar tills Robinson börjar! Wiii!!!

Ungarna räknar ner för fullt =)


Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller jo...jag har skickat in X antal jobbansökningar. Hoppas hoppas hoppas....


Ovido - Quiz & Flashcards