Alla inlägg den 30 november 2009

Av Ulrika - 30 november 2009 21:00

Enligt de flesta som känner mig så är jag ett hopplöst fall =)

Men å andra sidan så har jag jäkligt kul. Idag roade jag mig och barnen här hemma med madrass-race...nerför trappen =)

Haha...galet kul! Vi passade på så fort D inte såg...för man ska tydligen inte leka i trappen...hihi!


Nu ska jag ta och slå in barnens julklappar. Sen ska jag försöka komma i säng skapligt. För i morrn ska jag ut till Tina i Näshulta och hälsa på. Ska bli kul!


Som avslut bjuder jag på några bra citat från extremt smarta människor =)


Att alltid vara en smula barn - det är att vara verkligt vuxen!!!

¤ Jevgenij Jevtüsjenko ¤

 

 

Vuxen - det är nåt som bara existerar i barns fantasi!!!

¤ Piet Hein ¤

 

 

Innerst inne i alla vuxna människor sitter ett litet barn som ska börja skolan i augusti!!!

¤ Janneken Overland ¤

 

Ovido - Quiz & Flashcards