Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ulrika - 27 november 2009 20:34

Jag har tjuvstartat...

Jag pyntade idag istället...kunde inte hålla mig. Så nu lyser stakarna så fint i alla fönster. Och julgranen är oxå klädd...för det kan jag absolut inte vänta med tills dagarna innan jul...när ska man då hinna njuta av den???


Emil kom hit efter skolan och bakade pepparkakor med oss.

      

Lilla A smakade oxå...men hon var lite diskretare, så det fick jag inte med på bild! =)


Som tur var så räckte degen till några kakor i alla fall. Dock inte så "juliga"...så går det när man köper formar på rea =)

Så det blidde bilar, båtar, tåg, kossor, fötter, glassar och dinosaurier. En tomte hade jag faktiskt, så nån sån blev det oxå!

  

Så fina så =)






























Av Ulrika - 27 november 2009 19:09

Vissa människor är bara helt underbara!!! One of a kind...liksom!


Stora A är bjuden på kalas i morrn, men då dom bor mitt ute i skogen och D inte är hemma, så fick vi säga ifrån om det.

Idag ringer Isac (en av Stora As bästa kompisar) och frågar mig om Stora A vill åka med dom till kalaset. Jätte snällt...men då vi hade sagt ifrån så har vi ju inte köpt nån present. Då ringer Isac strax upp igen och säger att Stora A kan få vara med på hans present. Hur gulligt är inte det?

Så nu ska Stora A gå på kalaset ändå!


Så dagens ros går till Isac med familj



Ovido - Quiz & Flashcards