Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ulrika - 22 november 2009 13:31

Idag är det exakt ett år sedan som jag började blogga...


Så här skrev jag då...

Tänkte ge mig på det här med bloggande!

Är det nåt för mig....vem vet? Det märker vi!

I kväll är det dags för "lördags-mys" med familjen. Stora A har valt film...och det blev nya Narnia. Ska bli mysigt!

Igår var vi på knatte-disco =)

Barnen, speciellt Lilla A, tyckte att det var jätte kul. Jag ångrade att jag inte tog med öronproppar =)

Stora A och jag avslutade kvällen framför "vårat" Idol. Vi jublade när rätt person åkte ut!!!

 

Tydligen så var bloggandet nånting för mig =)

Vissa dagar har jag massor att skriva om och andra dagar ingenting...men så är det ju!


Så grattis på ettårsdagen till min lilla blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards