Alla inlägg den 14 november 2009

Av Ulrika - 14 november 2009 21:37

Idag har vi inte varit så hårda på sovtider för barnen. Stora A och Felix har ju fullt upp med sitt spelande så vi låter dom hållas (förutom om hans föräldrar läser det här...då gick självklart barnen och la sig så snällt klockan sju...hihi).

Och eftersom dom får vara uppe så får såklart Lilla A det oxå. Gör nåt kul sa vi åt henne...typ lek eller rita.

Vet ni vad hon gör?



Diskar!!!

 

Hihi


Av Ulrika - 14 november 2009 17:53

Så här....

 

    

 

Min alldeles egna lilla Pippi!!!

Av Ulrika - 14 november 2009 17:31

Jaha...då var det lördag igen (och här satt jag och deppa, tyckte allting verka meningslöst). Näe, det är inte sant...det föll bara på =)

Kan vara för att det är musikstund på hög nivå här. Lilla A kör ett musikmedley, ridandes på en gunghäst (i damsadel förstås...eftersom prinsessklänningen är på).

"Hallelujah Hallelujah...Vilse i skogen vandrar han omkring, han vandrar omkring o han hittar ingenting...Vandraren har ingenstans att gå, när han kommer fram till slutet, månen färgar alla skuggor blå...Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till..."

Tänk er detta...fast med ett barns inlevelse! En riktig show alltså =)

Hon får till det riktigt bra med övergångarna oxå...en stjärna är vad hon är!


Stora A har jag sett skuggan av ett par gånger bara. För hans kompis Felix kom vid ettiden, för övernattning. Det betyder att de sitter inne i Stora As rum och vill man se dom så får man försöka hitta på små ärenden in dit =)


D sitter och spelar nåt supertråkigt krigsspel på datorn! Så honom hör man inte heller =)


Så kvar är Lilla A och jag...fast nu försvann hon oxå. Och då var det bara jag.... =)


Har träffat Ellinor idag. Hon kom hem från utlandet i går kväll och var över på en snabbvisit. Solbränd var hon oxå!


Ska se vart Lilla A tog vägen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards