Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ulrika - 12 november 2009 17:11

Idag går tydligen inte nåt min väg!

 

Vaknade med huvudvärk och kände för en hemmadag i "barvabyxor" och min Marcus Schenkenberg tshirt (ja, jag erkänner...jag har en sån...sen ca 14 år tillbax). Men allt detta sket sig då jag var tvungen att åka på ett möte jag inte ville missa. Ett företag som söker folk skulle komma och prata på min kurs och då ville jag självklart vara där med mitt cv i högsta hugg.

Så jag pallrar mig iväg med mitt cv OCH min huvudvärk...och det slutar med en tripp helt i onödan och mitt cv har jag med hem igen. För företaget kom visst på, en timme innan mötet, att dom hade andra planer!!! Stort högljutt SUCK!!! (Då hade jag ju kunnat sätta mig med Linda och Camilla istället...men det visste jag ju tyvärr inte då)

 

Bläää!!! Tyck gärna synd om mig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards