Alla inlägg den 2 december 2008

Av Ulrika - 2 december 2008 23:07

Mamma....jag älskar dig mest i hela världen!

Du är min allra bästaste vän!!!


Den här är till dig:


http://www.youtube.com/watch?v=TWJTKc2-SWU


Tack för att du alltid finns där!!!



Av Ulrika - 2 december 2008 18:32

Har nyligen kollat julkalendern med barnen.

Tur att den var så bra i år....NOT!!!

Undrar vad det är för folk som sitter och filurar ut en bra handling... =)

För det första så kan de knappast ha barn själva...eller?


Annars då?

Känner mig piggare idag...så skönt!

Även Lilla A är piggare...hon hostar fortfarande som en stor karl...men hon orkar åtminstone vara uppe och leka.


Vad trist det är att titta ut...december, men ingen snö (borde vara van vid det här laget, men man hoppas ändå)

Om tio dagar fyller jag....yeah...25år!!!

(eller kanske var det 28...men vem räknar???)


Syrran är lite besviken för att jag glömt skriva roliga historier...så Sis, här kommer ett par för din skull =)


***************************************


Vet du vad höjden av förnedring för en man är?


Det är när en kille med fullt stånd springer in i väggen och bryter näsan...


**********************************************


Putte gick bort till sin kvinnliga kollega på jobbet och sa:
- Åh, vad ditt hår luktar gott idag, alldeles nytvättat!
Kvinnan blev rasade och gick raka vägen in till chefens kontor och talade om att hon blev sextrakasserad på sitt jobb.
- Vad är det som har hänt? frågar chefen.
- Putte sa att mitt hår luktar nytvättat.
- Men, vad är det för farligt med det?
- Vad som är farligt med det? fräste kvinnan. Putte är ju för fan dvärg!


***********************************************


A discussion in the immigration office at the airport:
- NAME?
- Muhjmatil Ahmed Khan.
- SEX?
- Three times a week!
- I MEAN: MALE OR FEMALE?
- Doesn't matter. Sometimes even with camel...

*******************************************

Ovido - Quiz & Flashcards