Alla inlägg den 8 december 2008

Av Ulrika - 8 december 2008 16:33

Tjolahopp!


Är trött som få...(Zzzz)

Eftersom jag skulle upp tidigt idag (05,50) så tänkte jag vara smart och lägga tidigt igår kväll. Klockan nio gick jag och la mig...trött så in i norden. Klockan kvart över nio släckte jag...pigg som en mört. När D:s väckarklocka ringde vid ett så låg jag fortfarande vaken...suck.


Sen somnade jag äntligen, men vaknar i panik runt fyra-tiden av ett självlysande spöke som kommer emot mig. I några sekunder var jag lamslagen av skräck....tills spöket säger: Hej älskling!


Då var det D som kom hem, hans körning blev inställd. Och för att inte väcka oss så lyste han sig fram med mobilen. Det var mitt självlysande spöke =)

**************************************


Kör väl en roliga historia på temat!


Det var en gubbe som låg inne på sjukhuset för akut magsjuka och det hände att han sket ner sig i sängen och det skämdes han för så nu var goda råd dyra och han funderade på vad han skulle göra.
Han kom på att om jag tar och viker ihop lakanet och slänger det ut genom fönstret så märker ingen.
Sagt och gjort..han vek ihop lakanet och slängde ut den genom fönstret.
Nedan för fönstret satt en A-lagare och gossade sig i solen och fick allt över sig och såg inget så han brottades i vild förtvivlan med lakanet och då kom en annan A-lagare och frågade vad fan han sysslar med?
När han hade fått av sig lakanet sade han ....tro det eller ej..men jag nyss klämt skiten av ett spöke


********************************************

Ciao!!!

Ovido - Quiz & Flashcards