Alla inlägg den 15 december 2008

Av Ulrika - 15 december 2008 19:28

Mobilkul

Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga, fortsätt bara trycka framåt.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?

Grattis önskar familjen Engström-Karlsson

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Hej bruden :)


3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Ja, om du vill!


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Jag kan inte hämta innan tre va?


5. Vad säger din sambo innan du går och lägger dig?
Vem är Fd som smög in till dig i köket?


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Rudolf har varit på starkglöggen!


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej älskling!


8. Vad vill du höra mest av allt?

Grattis på födelsedagen!

9. Vad skulle du säga om du fick löneförhöjning med 10 000 kr?

Antingen så mailar du receptet på kakdegen eller så får du komma hem och baka åt mig när jag fyller år!


10. Din romantiska replik?

Ungarna har kuvert med pengar tror jag!


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej, kan du ringa mig när du kommer hem?

Av Ulrika - 15 december 2008 17:21

Aaaargh....

Häromdagen skrev jag om kakfatet jag SKA köpa...äntligen!


Nu har vi bestämt att vi ska dit i helgen och handla.

Går in på affärens hemsida...och kakfaten är slut. I varenda JÄVLA butik i hela Sverige.


Nu är jag sur/ledsen/arg/besviken...you name it!!!!

Av Ulrika - 15 december 2008 16:49

Tjolahopp!


D fick sig ett gott skratt idag när han hämtade mig efter praktiken.

Jag har plåster på fingret...och D tyckte synd mig.

- Du måste vara försiktig med knivarna på jobbet, sa han.

- Men (generad), jag har inte skurit mig på en kniv...utan på äggskal!


Då skrattade han!


Men allvarligt...det gjorde ju ont...och det kom blod =)

Har väl skalat en sisådär 100 ägg idag. (vill aldrig mer se ägg, hihi)


Annars då?

Jo, jag har sjungit karaoke med mina barn. Fick en skiva idag med barnvisor! Barnen tyckte att det var jättekul...och jag med =)


Nu ska jag ta och äta lite!


Ha´de

Ovido - Quiz & Flashcards