Alla inlägg den 25 december 2008

Av Ulrika - 25 december 2008 21:54

Vilken röst han har! Störtskön ju!!!


http://www.youtube.com/watch?v=NlxiMSQbozk&translated=1

Av Ulrika - 25 december 2008 21:24

Varför måste man trycka i sig så mycket mat vid jul???

Att jag aldrig lär mig =)


Har slappat framför TV:n med barn och make idag

Super duper mysigt



Sis...här kommer en historia =)


En dam går in på konsum, går fram till köttdisken och

beställer 5m falukorv.

Killen bakom disken frågar då vänligt om han ska

skiva den till henne.

Kvinnan drar upp kjolen och muttrar surt:

- Ser det här ut att vara nån jävla CD-växlare eller?


See ya!




Av Ulrika - 25 december 2008 11:40

Vi hade en jättebra jul igår!

Åt (kanske för mycket) god mat!

Trots det så fick man ju plats med lite av papsens knäck oxå =)


När Tomten kom hängde Lilla A krampaktigt sig fast runt min hals.

Men efter ett tag så vågade hon titta fram.

Det slutade med att hon tog Tomten i hand och sa att han var snäll =)

Efteråt var hon jättestolt...eftersom hon var ju inte ett

dugg rädd för Tomten =)


När hon äntligen fick sitt stora paket som hon suktat efter ett tag,

så strålade det om henne.

När hon sen öppnade det så visste hon inte riktigt vart hon skulle ta vägen...en tvilling dockvagn...wow!

(jag blev lite avundsjuk faktiskt...jag vill oxå ha en sån)


Stora A blev superglad över alla PS2-spel som han fick.

Så juldagen är planerad för hans del.


Själv blev jag jätteglad över min nya kaffebryggare!

Ashäftig...typ kaffebryggarnas Rolls Royce =)

Sen fick vi biljetter till Disney on Ice...yeah!!!

(Ja, jag tycker att det är lika kul som barnen)


I dag, juldagen, ska vi bara slappa!

Vi ska ha TV-dag =)

Sen ska vi äta våran egna julmat såklart!


I morrn får vi främmande så då blir det väl nåt gott oxå...

(Måste nog börja träna...julen är INTE bra för figuren)


Nu ska jag leka med min dotter...eller rättare sagt, vi ska slåss om hennes nya sminkdocka =)


Ha´de



Ovido - Quiz & Flashcards