Alla inlägg den 18 december 2008

Av Ulrika - 18 december 2008 19:07

- Mamma!

- Ja!?

- Jag har kommit på en sak!

- Vadå?

- Man rapar konstigt när man har druckit julmust!

Av Ulrika - 18 december 2008 16:19


Drömde mardröm i natt...om katter!!!

Jag är ju som sagt inte så väldigt förtjust i dessa djur.

Jag är livrädd...dom ska alltid hålla på och stryka en längs benet. Sen när man minst anar det så biter dom till...eller rivs. =)


Men i alla fall...drömde om dom små asen i natt...hur dom jagade mig och hoppade och rev mig!

När jag sen vaknade på morgonen så hade jag fullt med rivsår på min hand...scary!!! =)


Kuliga katthistorier!


* Katt åt granat, blev på smällen!

* Katt åt grus, blev stenad!

* Katt åt gasol, fick gaser i magen!

* Katt åt helvete, alla glada! =)


************************************




I morgon är sista dan på praktiken...för det här året. Sen har barnen och jag jullov!!! Yeah!!!

Det 8:de januari börjar vi igen...Stora A i skolan, Lilla A på dagis och jag på praktiken (har fått förlängt till den sista februari).



Nu ska jag ta och göda mina barn. D kommer inte förrens senare idag...han är med jobbet och äter julbord!

Ovido - Quiz & Flashcards