Alla inlägg den 27 december 2008

Av Ulrika - 27 december 2008 23:23

Idag har jag varit nere på stan och shoppat med Emma o Ellinor =)

Jag brukar alltid missa mellandagsrean av nån anledning....och nu vet jag varför (satan i gatan vad folk)

Efter typ en halvtimme i kö på Gina Tricot var i alla fall Ellinor nöjd...

(Erkänn att jag är en bra "Personal Shopper" hihi)

Själv så shoppade jag en sjal (wow...värsta storhandlar´n)   =)


Sen "lunchade" (visst låter det coolare) på Flaneur...blev så satans mätt att jag med tårar i ögonen fick kasta massa mat (hehe)


Efter det så våldgästade vi Linda som fyllde (25år var det va?) igår! Hon fick en kakbok av oss (mohaha...en pik?...nejdå). Där fick vi kaffe och tårta.


Har oxå hunnit med att våldgästa min bror idag =)

Tänkte våldgästa sis oxå...men antingen så hann hon åka hemifrån eller så släckte dom alla lampor och gömde sig bakom soffan =)

Jag vet inte...


Sen kom D och barnen och hämta mig...handlade inför nyår! Där rök mina insparade shoppingpengar kan jag meddela =)


Nu har jag o D precis kollat på film...en romantisk komedi lurade jag på honom =)


Ska sussa nu...


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards