Alla inlägg den 19 december 2008

Av Ulrika - 19 december 2008 16:28

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?
Humoristiskt och...äh, lat!?
När är du lycklig?
När jag myser med min familj!

Vad beställer du på krogen?
Ja, du...senast var det faktiskt cola =) 

När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Säger aldrig så! Jag spelar med i stället =)

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Jag vill helst glömma dom!


Vilken är din största fåfänga?
Ingen aning...jag tror inte att jag är så fåfäng faktiskt! 

Hur vill du helst transportera dig?
I limo med privatchaufför...inte helt fel =)


Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
När jag skulle sova hos mormor o morfar och morfar bestämde sig för att hämta mig redan kvällen innan. Så jag fick åka iväg i pyjamas...överlycklig! 

Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
Beroende!!! 

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Rutig gubbskjorta =) 

Vem är den mest kända människa du talat med?
Har nog inte pratat med nån. Eller jo, jag bad Yvonne Ryding om ursäkt efter att jag typ kört på henne med min städvagn på tågstationen... =)


Vad är det närmaste döden du kommit?
Det var nog min slalomvurpa...

Vad smugglade du in i landet senast?
Cigaretter =)


När skäms du?
Ofta...gör alltid bort mig =)
 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Hehe...

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Har klarat mig rätt bra faktiskt. Men jag får väl säga alla Sis sparkar på smalbenet (hon var typ tre då) =)


Berätta om ett tantigt beteende du upptäckt hos dig själv.
Värmer överblivet kaffe i micron, har väl eventuellt, kanske, spelat bingolotto nån gång =) Och jag älskar tut-bingo på somrarna =)


Fyll i meningen: "Man kan ta E ur X, men man kan aldrig ta X ur E."
Jag hör av mig när jag vet =)

Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Ondskan!


Vad irriterar människor sig på hos dig?
Ingen aning...tell me!


Berätta om ditt senaste utbrott.
Jag är för feg/snäll!

Av Ulrika - 19 december 2008 15:23

Äntligen!


Jullov!!!!


Det ska bli skönt att vara ledig med barnen ett tag nu.


Skar mig i fingret idag på jobbet....med kniv!

(inte äggskal den här gången)

Det kom blod!!!

Det var jättesynd om mig =)


Fick gå en timme tidigare idag...skönt!

Som julklapp fick jag en jättefin chokladask...mums!


Grattis papsen på din dag!!!

I kväll ska vi på 50-årsfest hos papsen (shit, redan 50...eller ska jag säga "bara")




************************************

Slänger in en rolig historia till D!


Långtradarchauffören hade stoppats i en poliskontroll:
"Dina bakjus fungerar inte," konstaterade poliskonstapeln.
Chauffören klev ut för att kontrollera saken och blev alldeles mållös. Konstapeln upprepade påpekandet om de trasiga bakljusen.
"Sluta tjata om bakljusen. Jag undrar vart släpet har tagit vägen."

Ovido - Quiz & Flashcards