Alla inlägg den 11 december 2008

Av Ulrika - 11 december 2008 19:41

Har varit på praktiken idag igen. Fick stå i disken idag...det var jättekul!!! =)

Observera att jag tycker att det är kul att diska där...inte hemma (så nu kan ni inte använda det emot mig...mohaha)



Pratade med chefen idag om förlängning av praktik....så går arbetsförmedlingen med på det så får jag fortsätta januari och februari med. Men innan dess ska jag ha jullov =)



Chefen hade även pratat med min handläggare =)

Citerar: " Tycker Ulrika att det här är kul så får ni FAN pröjsa en utbildning åt henne!"

(Hehe...som sagt, han säger vad han tycker) Hoppas bara arbetsförmedlingen går med på det!



Annars då?

Maria och ungarna var här och fika. Det var trevligt, barnen lekte och Maria och jag konverserade (läs "snacka skit")  =)

Sen kom Mats med pizza...Mums!



I morgon bitti är det lucia på dagis. Lilla A ska vara lucia (som alla andra flickorna på dagis). Men i alla fall, det är min födelsedagspresent från henne =)



Nu sitter jag och väntar på att Ghost Whisperer ska börja.


*************************************

Dom här är till dig Sis! Krya på dig gumman!



*  Morgonens nyheter: Stor jordbävning i Iran krävde 100.000 liv. Stora hjälpinsatser, USA sänder mat, England medicin och Sverige sänder 100.000 nya iranier.



* Alla kan ta fel ibland" sa pedofilen skamset och hjälpte den tilltufsade dvärgen upp på benen igen.


* Att ha sex med de över 20 är självklart......30 är lyx.......över 40 är en bonus......att ha sex med de över 60 är äldreomsorg........över 70 är aktiv dödshjälp.


* Killen till tjejen dagen efter de träffades och tillbringade natten tillsammans: -Gumman, hur många killar hade du innan mig?

Det blev tyst en lång stund... Då säger killen: -Förlåt mig gumman jag har väl inte sårat dig med min fråga eller?

-"Nej då", svarade tjejen. "Jag räknar fortfarande."

******************************

Kram på er allihop!!!

Ovido - Quiz & Flashcards