Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ulrika - 22 december 2008 21:09

Är så trött på puckon!!!


Har en bilannons ute...under rubriken TILL SALU.

Är inte folk läskunninga eller är dom bara puckon?


Ett svar på annonsen: Hej, vill du byta din bil mot en bärbar dator?

* Ja, självklart vill jag byta (till ett märke jag aldrig hört talas om)...jag råkade liksom bara sätta in annonsen under "TILL SALU"....


Ett annat svar: Jag är en tant på 65 som behöver en bil till mig o mina 6
små hundar, intr. av att byta med mig? En datorskärm, en digitalkamera och en mobiltelefon.

* Vart i helvete har du hittat min önskelista liksom...


En annan: Är du villig att ta ett skambud?

* What the fuck!!!



Blir man trött eller???



Av Ulrika - 22 december 2008 13:48

Snart är det julafton...jippie!!!

Fast i motsats till barnen så längtar jag efter det ätbara. (Stora A tycker i och för sig att det bästa med julen är att få vara tillsammans med dom man tycker om...mammas sötis)


Sen längtar jag efter Kalle Anka...samma gamla program, men det är ett måste på julen. Förutom tjuren Ferdinand...då är det rökpaus =)

Men jag saknar Arne Weise...han hör till!!!


Alla julklappar är klara. Maten är inte riktigt klar...för tydligen tycker han där uppe att vi ska få strömavbrott!


I morgon är det uppesittarkväll med Sis och Johan...det är tradition!

Då provsmakar vi skinkan...och köttbullarna...och julgodiset...osv.

Och självklart spelar vi bingolotto... =)

I år ska jag till och med vinna på lotten!!! För jag valde ut en med vinst i år =)


Nu ska jag ta och duka...D kommer snart med den nyttiga maten (pizza)


Kram på er allihopa!


Ovido - Quiz & Flashcards