Direktlänk till inlägg 20 november 2009

En stressig dag

Av Ulrika - 20 november 2009 14:40

Har precis kommit hem från utvecklingssamtal med Stora A.

Han har varit hemma från skolan idag på grund av värk i armen efter sprutan, men vi åkte i allafall in till mötet med läraren.

Ont i armen har vi allihopa idag. Den som har värst värk är nog D. Han har ont i hela armen medans vi andra har ont på och runt sticket. Men barnen sov bra i natt som tur var!


Nu ska jag kasta i mig lite sen lunch...för att sen åka till mamma en snabbis. Måste ju se hur dom har fått det nu när renoveringen är klar. Därefter ska jag möta upp Maria för att sen åka in till stan. Vi tänkte äta lite och sen ska vi gå på bio...och se New Moon. (Sis...jag lovar att inte säga vad den handlade om. Mohaha Flört)

Tur att jag tog sprutan i vänster arm så att popcorn-armen är okej =) Annars hade jag ju inte kunnat gå på bio ju!


Trött är jag oxå...men idag är det inte makens fel =)

Jag drömde nåt kul tydligen...för jag vaknade av att jag skrattade. Sådär så det bara bubblade ur mig...och inte kunde jag sluta heller, trots att jag vaknat =)

Har aldrig påstått att vi är normala i min familj...haha!


Kram på er allihop...och jag önskar er en trevlig fredagkväll!


Förresten...ni har väl inte missat att Robinson börjar i morgon!!!

(Barnen är överlyckliga...det är deras favorit)

 
 
Nettis

Nettis

21 november 2009 13:00

Åååh, det är sååå härligt när man vaknar av att man skrattar, haha! Och precis som du skrev, så bubblar det liksom i en, haha!
Robinson tänker jag inte missa :) !!!
Hoppas att bion var bra :) !
Kram ♥

http://bunkerboende-nettisochmoses.bloggagratis.se

 
margit

margit

21 november 2009 17:18

Hej Ulrika! Va klokt av er att "ta vaccinationen"!! Jag tycker det är SÅ många som "nobbar" erbjudandet. Har man tagit den så har man ju minimerat risken för egen del samt att då inte dre med smittan på andra...ont i armen har nui ju fått...men det går ju över.
Önskar er alla i familjen en fin helg! Kram!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 12 februari 2010 20:24

...och åter funderar! Känns som att bloggandet har legat nere en hel del dom senaste veckorna. Just nu sitter jag och undrar om jag ska uppdatera eller lägga ner...och det lutar åt det senare. Det kanske kommer ett inlägg till o från...vi får se!...

Av Ulrika - 7 februari 2010 09:11

Lilla A och jag pratade om min praktik, hon undrade lite vad jag gjorde och så.   Lilla A: - Mamma...vad får du göra på "jobbet"?   Jag: - Städa! (Då jag har praktik på ett städbolag)   Lilla A: - Näe....gud vad taskigt!!!   Hih...

Av Ulrika - 6 februari 2010 11:42

Ska se om jag kommer ihåg hur man bloggar =)   Har haft min första praktikvecka nu, var dock hemma igår pga sjukdom. Det är kul men stressigt...man vet att man lever om man säger så =)   Är inte så social på fritiden dock...spenderar den ti...

Av Ulrika - 2 februari 2010 19:31

Jag är nog tröttast i stan för tillfället =)   Orkar inte ens skriva... Jag uppdaterar i helgen i stället, för nu tänker jag gå och lägga mig.   Natti natti ...

Av Ulrika - 31 januari 2010 12:27

Har haft en myspys-helg med barnen. D har varit nere i Småland och fiskat/jagat.   I går var vi ute en stund och lekte i våra über-stora snödrivor. Barnen gjorde en bana nerför den...där de sen åkte stjärtlapp. Rakt ut i hästhagen åkte de (såklar...

Ovido - Quiz & Flashcards