Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Ulrika - 8 februari 2009 12:02

Vi var ju som sagt på Disney on Ice igår, i Linköping.

(julklapp från mamsen och papsen...tusen tack)

Det var jätte kul och mysigt!

Vi fick se Snövit och dvärgarna, Törnrosa, Ariel,

Skönheten o Odjuret, Tingeling mfl

Barnen satt med stora ögon =)

Lilla A hoppade dock högt när det var fyrverkerier!


Efteråt tog det typ en halvtimme minst att komma

därifrån...från parkeringen!

Samla massa bilar med förare på en parkering

och säg att de ska ta sig därifrån

....det blir total katastrof!!!

Varför inte lösa det på ett smidigt sätt

i stället för att alla ska försöka bli först därifrån???

Jag fattar inte varför det ska stressas hela tiden

Folk ska vara först in, först ut, först därifrån!

Varför???

När det var ca 10 minuter kvar av showen så började folk

ta på sig jackorna och samla ihop sina grejer!

Och typ ställa sig i sprinter-position!!!

Vad fan...sitt still tills det är slut!!!

Jag lovar er att ni kommer därifrån...utan att stressa!


Jaja...vi kom därifrån efter ett tag i alla fall.

Lilla A sa att hon längtade hem...till sin säng =)

D sa då åt henne att hon fick sova i bilen

Tack...sa hon...sen sov hon =)


D skjutsade in mig till Linda sen!

Vi hade jätte trevligt...o skrattade åt...ja, typ allt =)

Och ja...min tallrik blev helt tom...men det var ju gott =)

Lekte oxå med våra kameror...as usual!!!

Sen körde Linda hem mig i snöstormen.

Satan vad det snöade...flingor stora som...jag vet inte vad =)



Ovido - Quiz & Flashcards