Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ulrika - 14 februari 2009 11:29

Min nya fina, alldeles egna (hihi) dator har webbkamera...så kul =)

Fulade mig med lillebror E, Linda o mamsen igår! Jättekul...humornivån var nog ganska låg, dock. Haha!

D bara skakade på huvudet åt mig när jag satt och dansade framför min dator =)


I dag är det Alla Hjärtans Dag!!!

Hoppas att ni har en underbar person att dela den med! Om inte...hoppas att ni får en underbar dag i alla fall. Nu är inte jag jätte imponerad själv av denna dag...jag tycker att man kan visa kärlek och omtanke alla dagar i stället. Som D o jag gör (enligt Linda är vi puttenuttiga...hihi)


Jag älskar dig D...idag och alla andra dagar också!


Nu ska jag fortsätta packa...så vi kommer iväg till Sis o J!


Kram på er och Happy Valentine!!!

Ovido - Quiz & Flashcards