Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ulrika - 9 februari 2009 20:56

Turn around, look at what you see

In her face, the mirror of your dreams

Make believe I´m everywhere

Hidden in the lines

Written on the pages

Is the answer to our Never Ending Story


Reach the stars, fly a fantasy

Dream a dream, and what you see will be

Rhymes hat keep their secrets

Will unfold behind the clouds

There upon the rainbow

Is the answer to our Never Ending Story


Show no fear, or she made fade away

In your hands, the birth of a new day

Rhymes that keep their secrets

Will unfold behind the clouds

There upon te rainbow

Is the answer to our Never Ending Story


Min absoluta favoritsång!!!

Spelade den på vårat bröllop....

Har även texten Never ending story graverad i min ring

Älskar dig till stjärnorna D

Av Ulrika - 9 februari 2009 11:37

Är hemma med sessan idag! Hon har feber och hostar =(

Fast hon är lika glad för det...springer omkring och leker...förstår inte att hon ska ligga och vila =)

Jag å min sida förstår inte hur hon orkar...hur mycket energi kan det finnas i små barn egentligen???

En annan är ju helt däckad när man är sjuk ju =)

Men men...bättre att hon är pigg och glad än gnällig och har ont!

Mammas lilla sessa!!!

Morgonen har vi spenderat med mys!

Var uppe med Stora A och skickade honom med skolbussen. Sen gick vi och la oss igen...nice! Lilla A somnade dock inte...men det gjorde jag. Vaknar senare av att hon kryper ner under täcket till mig och klappar mig på kinden. Vill alltid vakna så!!!

Nu kommer snart min älskade hem...han har jobbat sen kl två i natt! Så det blir väl till att bädda ner honom ett tag.

D...jag älskar dig till stjärnorna!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards