Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ulrika - 17 februari 2009 22:20

Har precis tittat på Miami Inc!!!

Älskar den serien!

Och jag bara älskar Kat von D!

Hur snygg och cool är hon på en skala???



Av Ulrika - 17 februari 2009 19:14

Varför kan inget gå som jag vill???

Har idag varit på studiebesök på en utbildning...som jag jätte gärna vill gå! Men allt skiter sig!!! Suck =(

Tänkte förklara hur en dag skulle se ut för mig om jag skulle gå denna utbildning!

06,00 - Buss med barnen till dagis/fritids

07,00 - Efter ca 40min väntan i Stora Sundby så kommer bussen =(

08,00 - Tåg från Eskilstuna till Arboga

08,30 - Nytt tåg till Västerås

09,14 - Buss till utbildningen

09,32 - Buss framme, promenad i 10min

Kommer till utbildningen ca 1tim40min försent =(

Sen slutar jag klockan fyra...får då göra om samma resa hem. Klockan sju är jag hemma.

Jippie...ca 5,5 timmars restid och då kommer jag ändå försent. Ser det ut som det funkar?

Men it sucks big time!!!

Så i stället...nån som vill ge mig ett jobb? Vad som helst som ger en inkomst...eller kanske inte vad som helst...eller det beror på lönen =)

Just kidding!

Ovido - Quiz & Flashcards