Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Ulrika - 15 februari 2009 21:45

Det är bara skit på TV på helgerna...har jag fel så säg!

Satt och zappade runt lite bland våra typ 50 kanaler...bara skitprogram.

Men hallå...vad är det för fel...vem är det som bestämmer att det ska visas endast mupp-serier och skitfilmer?

Fastnar tydligen för nåt program efter ett tag, för dosan ligger där fint på bordet. Vad var det som fångat mitt intresse? Tittar upp, koncentrerar mig och ger TV-bilden all min fokus....

Aaaah...bingolotto...jag fastnade för bingolotto. Utan att ens ha en lott!!! Av alla dessa kanaler som vi har...så fastnar jag för bingolotto!

PRO-varning!!! Hihi!!!



Av Ulrika - 15 februari 2009 16:58

...efter en trevlig helg

i Södertälje!!!


Sis o Johan bor jättefint.

Nytapetserat i de flesta rummen!

(vill oxå)


Igår åt vi jättegott...köpte mat från Kolgrillen.

(grekisk snabbmat...mums)

Sen tittade vi självklart på Wildkids =)

(heja Lejonen)

Sen bänkade vi oss framför Melodifestivalen.

Stora A var förväntansfull på sin idol

Markoolio!

Men vilken besvikelse!!!!

Vem är du? Och vart har du gjort av den riktiga Markoolio?

Avslutade kvällen med sällskapsspelet "True or False".

Johan vann och jag kom sist =(


Idag tog Sis o jag en sightseeing-tur runt Södertälje.

Hon visade mig sitt jobb, roliga affärer och hur man tar sig

smidigast hem till dom.

Vägen vi tog ledde ju oss dit, MEN gps:en löpte amok =)

Shoppade nya vinterstövlar till Stora A...då hans andra läcker.

Han har tydligen tröttnat på att få byta strumpor tre gånger om dan =)


Nu ska jag ta en kopp kaffe med min älskade.


Kram på er!


Ovido - Quiz & Flashcards