Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Ulrika - 13 februari 2009 19:51

Det blir nog en tripp till Sis o Johan i alla fall =)

Men vi åker i morgon förmiddag i stället för idag! Ska bli kul!

Saknar ju syster-yster ju!


Är så deppig nu så jag behöver få kramas med Sis ett tag!!!

Älskar dig till månen Sis!!!

Av Ulrika - 13 februari 2009 14:05

Maken fick nya tider...med start från måndag. Nu slipper han börja 01,40 på natten...i stället kommer han börja 03,00....suck! Vad bra, nu kommer han få sova ca en timme längre... ;)


Vad händer annars i mitt liv då?

Jo...det finns en utbildning jag vill gå...jättegärna! Och nu har jag chansen att få gå den...ams betalar...jag slipper studielån, vilket är kanon!

MEN , den är i Västerås. Inte ens gångavstånd från tågstation utan jag måste åka buss en bit.

Varje dag kommer jag börja 08,00...problemet är att jag tidigast kan vara där 09,30 =(

Är så ledsen...för tom jag kan räkna ut att det inte kommer att funka. Och jag vill ju jätte gärna gå den här utbildningen! Har letat efter motsvarande i Eskilstuna, men det finns ingen för tillfället. Plus att jag slipper ta studielån om jag går den i Västerås...vilket skulle vara guld värt!



Ovido - Quiz & Flashcards