Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Ulrika - 28 februari 2009 21:37

Helt klart mina favoriter!

Hmm...undrar om dom behöver

en groupie!

Säg bara till i såna fall,

då kommer jag på en gång.

Ett par snygga bakåtvolter rakt in

i sängkammaren =)

(Troligt)

Näe, men allvarligt!

Kan absolut tänka mig att ligga med dom

...OM dom kommer i sina uniformer!

(Dom sliter jag av när jag snyggt voltar in)

Hihi!!!

Av Ulrika - 28 februari 2009 13:46

Min sista tanke igår kväll innan jag somnade var:

I morgon...lördag...sovmorgon!!!

Eller hur! Vaknade pigg som en mört, tittade på klockan...08,08!

Why? Visst, det är två timmar längre än på vardagarna... ;)

Det var bara att gå upp då! Men det var rätt så skönt faktiskt...att slippa sova bort hela dan. Skulle ni se mig nu dock...så skulle ni tvivla på att jag har varit uppe så länge.

Klädsel = Flanellpyjamas

Frisyr = Magnus Uggla-burr

(Pop..pop..popcornfrisyr)

Har ätit en mysig frukost...hela familjen samlad. Händer inte så ofta här hemma med tanke på att D jobbar när vi vaknar och barnen äter frukost på dagis repektive fritids!

Har hunnit med att snacka lite skit med Linda oxå =)

Hon var inne på en tripp till Ikea....snart kommer dom rulla ut röda mattan för oss när vi kommer. Vi är typ stammisar!

Efter det bäddade vi ner oss hela familjen i våran stora säng...och tittade på Aladdin =)

Har nog inte sett den sen sommarn -62 ;)

Men jag lovar er...den var lika kul som sist! Hihi!!!

Ikväll är det dags för Wildkids och Melodifestivalen. Hoppas att det sistnämnda är bättre idag än de andra deltävlingarna. Dom har floppat totalt...(min åsikt)

Ska prova ringa till Sis igen! Det var ingen hemma när jag provade sist...suck. När man väl slagit deras sjuttioelva-siffriga nummer...så är det ingen som svarar!!! Frustrerande =)

Men nu jävlar ska återuppringningsknappen komma till användning... hehe!

Ovido - Quiz & Flashcards