Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Ulrika - 20 februari 2009 20:57

...innebär, som de flesta vet, fredagsmys här hemma!!!

Idag har vi bara mys-pyst hela dagen =)

Vi har gått i pyjamas hela dagen...från morgon till kväll. Hihi!!!

Det får man göra ibland...eller hur?!?

Ätit god mat....

På barnens meny stod ris, currysås och Chicken Bits. De åt som aldrig förr =)

På min o D´s meny stod kyckling-enchiladas (stavning???). Det är så satans gott! (En gång i tiden så bjöd Johan oss på det...och nu är vi typ beroende..hihi). Me like!!!

Barnen ringde och sjöng för Johan...så söta o duktiga!

Jag funderade på om jag oxå skulle sjunga...men så kom jag på att jag tycker om Johan för mycket för att utsätta honom för det =)

I morgon ska jag på date med Linda =)

Hur det slutar återstår att se...och vart vi hamnar oxå, för den delen =)

Linda o jag, typ lever ut våra fjortisdrömmar när vi umgås...vi har för jäkla kul! Skrattar åt precis allt! Pratar gamla minnen (kommer du ihåg, Linda, när du släckte ciggen åt mig med hjälp av sidorutan...hehe). Vi har varit med om mycket tillsammans!

Linda är en sån vän som man vet att alltid finns där...alltid beredd att ta emot om jag faller. En trygghet! En som skrattar med mig, inte åt mig! En som ger råd och inte dömer! Luv u!!!

Ha en trevlig helg alla mina läsare =)

Av Ulrika - 20 februari 2009 12:14

Ett superstort GRATTIS till våran Johan som fyller 27 år idag!!!

Hoppas att du får en härlig födelsedag med massor av paket!!!

Ovido - Quiz & Flashcards