Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ulrika - 12 februari 2009 21:37

Sitter här...all by myself ;)

Det är så trist när D jobbar dessa tider, då han börjar 01,40 på natten. Så klockan sju på kvällarna så nattar jag barn o make =)

Men nu skulle det eventuellt bli nya tider...igen, men det borde ju inte kunna bli värre...eller?


I morgon kväll blir det en lugn myskväll med familjen...hemma. Det var ju meningen att vi skulle åka till Sis o Johan...men Lilla A är fortfarande sjuk. Plus att Sis har total katastrof hemma då hon har en tapetserare där...en som verkligen känner sig som hemma =)

Första morgonen han kom så hade Sis o Johan inte hunnit till jobbet än =)

I alla fall så började han packa in sina verktyg mm. Efter en stund så frågar han Sis om vilken toalett han kan ta (de har 2). Hur som helst så gick han in på gästtoaletten, och Sis o Johan hör hur han börjar prassla med en tidning =) Efter en stund kommer han ut, sträcker fram tidningen mot Sis och säger att han har läst ut den så de kan få den om de vill! Hihi!!!


Vi får se om det blir en tur till Södertälje på lördag i stället. Vi ska i alla fall se melodifestivalen...barnens favorit ska ju sjunga. Markoolio!!! Stora A kan nog snart varenda låt utantill =)


See you later....

Av Ulrika - 12 februari 2009 11:15

...min Alla Hjärtans Dag-present från D!!!!



Av Ulrika - 12 februari 2009 07:04

Jag sitter i soffan med barnen...mina gose-ungar.

Stora A ska snart med skolbussen...sen går nog Lilla A och jag o lägger oss en stund till =)

Är lite trött...satt ju uppe hela natten o lekte med mina nya dator...

Woohoo!!!

Har varit inne o läst på mamsens blogg oxå. Min sötis mamma gör ett blogg försök...får se om hon fastnar lika hårt som mig. Jag skulle bara prova ju...men nu är jag hooked!!!

Vad gillar ni min "svengelska"...säkert as-irriterande att läsa men det skrivs på automatik =)

Det är lite Victoria Silvstedt över mig...ja, om man räknar bort det blonda hårsvallet förstås...och bysten...och läpparna...kroppen...

Det är bara svengelskan vi har gemensamt måste jag bistert erkänna... hihi!!!

Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards