Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ulrika - 1 mars 2009 21:59

Det blidde dock bara två filmer...

Lillebror tog fyrhjulingen hit...kul att få umgås med honom en stund. Vi gjorde ordning äpplepaj (mums), sen bänkade vi oss framför TV:n. Tittade på Cool runnings...den är ju så jäkla bra =)

Satt och asgarvade i kapp...hehe

Senare tittade jag o D på film...törs fan skriva ut vilken (nej...ingen sån film). Haha...nu funderar ni, va?


Nu ska jag leta efter mamsens födelsedagspresent =)

Jag vet mamma...du fyller inte förrens i september. men det skadar inte att vara ute i god tid! Och nope, inga ledtrådar!


See ya!!!

=)

Av Ulrika - 1 mars 2009 13:30

Idag BORDE jag dammsuga, diska, tvätta, sortera tvätt, moppa golv, plocka undan.....

Idag SKA jag ligga i soffan och ha film-maraton!



Ovido - Quiz & Flashcards