Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Ulrika - 11 mars 2009 16:31

Lilla A följde med mig in till Ams...så jag slapp åka ensam.

Vi fick skjuts dit av papsen...gjorde det vi skulle och sen första bästa buss hem!

Bussen var smockfull så vi fick sitta allra längst fram...så Lilla A underhöll busschauffören hela vägen hem, sjungandes =)

Helt plötsligt så börjar hon fnissa nervöst!

Lilla A:

- Hihi...jag råkade fjärta! Nu får vi skämmas!

Jag:

- Men varför ska jag skämmas...jag är ju oskyldig!

Lilla A:

- Men...jag är ju ditt barn!


Haha...tänkte inte på det! Gullunge!


Nu ska jag kolla när min Stora A spelar sina nya PS2-spel!

Av Ulrika - 11 mars 2009 09:46

Tro mig...det hörs =)

Han tjoar, leker och busar för fullt.


Men nu mår jag illa istället...hoppas att det inte är nån fara. Det kan vara så att det är min "hypokondriska" sida som tittar fram...rätt så troligt!

Jag går och känner efter hela tiden...jo, lite illa mår jag allt, aj mitt huvud, vad är det här för knöl??? Näe, riktigt så illa är det inte...men nästan!

Och jag som måste in till Ams idag...blä! Känner inte alls för det men annars blir det inga pengar =(

Måste ha deras underskrift på min "närvaro-rapport"...

Liksom:  Hej, jag heter Ulrika och är arbetslös...inte nog med det, jag är omyndigförklarad oxå!

Haha...har visst vaknat på fel sida! Slutar blogga nu...puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards