Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ulrika - 14 mars 2009 21:58

Var hos min underbara mamma igår med en present! Har efter en periods detektiv-arbete hittat en orginalfilm med mamsens favvo barnprogram, Matulda och Megasen =)

Ni skulle ha sett hennes min...helt klart värt tiden det tog att finna den!!!

Du är mitt allt, mamsen!!!


På kvällen bänkade vi oss framför tv:n (jag, D o Stora A...Lilla A sov som en gris). Tittade på Så ska det låta! Det tog väl en sisådär 13 säsonger innan jag fattade att Så ska det låta är "the thing" liksom. As bra ju =) Claes Malmberg var med igår...diggar han skarpt =)


Idag har jag.......Näe, jag har fan inte gjort nånting! Anledning: Är besatt av Stora A:s Harry Potter-spel till PS2. Har suttit med det hela dan. Tur att D har varit hemma så att barnen har fått mat o så ;)

Ska klara ut spelet innan jag lägger mig...hehe!


Hade Emma här på en snabbvisit! I morgon flyttar hon in i nya lägenheten!


Nu ska jag mysa med D i soffan...mohaha!



Ovido - Quiz & Flashcards