Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Ulrika - 20 mars 2009 19:07

Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden!
Det borde vara tvärtom i stället.

Man borde dö först, så var det avklarat.
Sen bor man på ett ålderdomshem.
Man blir utskriven för att man är för frisk, hämtar ut pensionen
och när man börjar arbeta får man en guldklocka första dagen.
Man jobbar i 40 år tills man är ung nog att njuta av pensionen.
Dricka sprit och partaja och så är det tid för högskolan.
Sen är det dags för småskolan, att bli en liten unge och leka utan att behöva ta ansvar.
Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna i spa med lyx som
centralvärme och matleverans. Sen slutar alltihopa med en orgasm!

Av Ulrika - 20 mars 2009 17:53

Läste i en tidning om engelska komikern

Russel Brand!

Han skryter tydligen om sina så kallade

erövringar...

Han berättar att han har ca 80 partners...

per månad!?

Han säger oxå att han kan hålla på

i timmar.


Why???

Är det bra eller?

Vem vill ha en kille som redan legat med

79 st samma månad?

Jag skulle absolut inte vilja det!

Och att han kan hålla på att "sexa" i timmar...

Vem fan vill det då?

Inte jag i alla fall...liksom: "En timme senare"

Får man ha TV:n på?

Kanske läsa en bok?

Äta?

Blogga?


Jag gör inte tummen upp för 4 sekunder...

men absolut tummen ner för flera timmar!

Av Ulrika - 20 mars 2009 16:26

Idag har D och jag varit och shoppat inför Lilla A:s allra första barnkalas. (Ja, vi är hemska föräldrar...hihi. Men det har bara inte blivit av). Men nu är hon fem år så det är ju på tiden att hon ska få ha kalas =)

Hon tyckte, för att kompensera alla missade kalas, att hennes gästlista på 22 barn var okej. Men där gick min gräns...eller hade gått för längesen ;) Efter en diskussion, som jag vann (yes), så blev det till slut 7 barn.

Det tycker i och för sig jag att är mycket ändå!

Hon har planerat lekar och fika! Det blir fiskdamm, knorren på grisen och dansstopp!

I alla fall så var vi och handla idag, och vi kompenserade tydligen hennes missade kalas på inköpen i stället. Två jävla fulla kassar, med godis till fiskdammen, serpentiner, glass och strössel...You name it!

folk tittade konstigt på oss i alla fall =)



Ovido - Quiz & Flashcards