Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Ulrika - 22 mars 2009 21:19

Har ni barn som är kinkiga med mat?

Är dom fashinerade av bulldozers, gaffeltruckar och och hjullastare? Då har jag hittat en kul grej som kanske underlättar vid middagsbordet!



Hur coola är dom inte???

Finns att köpa på www.barnlycka.se































































Av Ulrika - 22 mars 2009 17:45

Nu har Lilla A äntligen haft sitt första barnkalas...

Det kom sex av sju inbjudna...men det räckte och blev över ändå! Stora A höll koll på klockan...räknade ner tills det skulle bli lugnt och skönt igen =)

Hur kan sju barn låta så mycket??? Helt otroligt!!! Tur att det dröjer ett år mellan varje födelsedag.

Låter som att jag inte tycker om barn...men det gör jag, mina egna är underbara. Det är resten som jag inte gillar ;)

Haha...

Lilla A var supernöjd i alla fall. Det dansades för fullt till dansstopp, fiskades för fullt i fiskdammen och kladdades för fullt vid fikat! Presenterna tyckte hon var toppen (jag med). Vart tog det där vägen att man köpte för ca 50kr när man skulle på barnkalas? Eller det kanske var när jag var liten? Hon fick fyra stycken Barbiedockor (äkta...inga Konsumdockor), hopprep och en kjol av märket champion.



Av Ulrika - 22 mars 2009 00:03

så jag lät Svåger vinna på kortspelet...alla två gånger!

Hur underbar är jag inte???

Ovido - Quiz & Flashcards