Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Ulrika - 29 mars 2009 23:07

Tragiskt!

Jag googlade på ordet "sorg".

Det första jag fick upp var:

Bearbeta din sorg med oss.

Just nu endast 500 kr för 60 minuter.

Ring xx-xxxxxxxx för tidsbokning!


Vilken jäkla annons!


Av Ulrika - 29 mars 2009 19:19

Vad ska jag skriva om idag då...har tappat min fantasi nånstans! Hittar ni den så säg gärna till!

Har letat överallt här hemma....utan resultat! Så det får bli ett trist händelselöst blogginlägg idag. Är bara less just nu...trött på det mesta! Fortfarande arbetslös...och det ser inte ljust ut just nu, med alla varsel och så! Och folk som bara öser ut negativ energi (kanske det som smittat av sig på mig, kan tänkas). Självklart så vill jag ställa upp för folk i min närhet, självklart lyssnar jag när ni har problem. Men...när det alltid är problem och sjukdomar hit och dit så blir det tröttsamt. Varför inte bara ringa en dag och berätta nåt kul för omväxlings skull? Eller...varför inte lyssna på mig nån gång. Fråga hur jag mår...är det för mycket begärt? I stället är den personen som en igel...och bara suger ut min energi!

Haha...nu har jag spytt ut mig en massa negativitet. Dubbelmoral??? Kanske! Men...jag måste!!! Just for once!!!


Nu ska jag serva min "apa" med kvällsis! Min "apa" är D! Han har klättrat i träden här hemma och klippt och sågat och haft sig! Nåt som borde ha gjorts för länge sen. Träden har inte gett några äpplen sen vi flyttade hit och grenarna växte rakt upp...ca 2-3meter långa =)

Men efter lite tips från mammas trädgårdstomte (min söta morfar) så har det äntligen blivit gjort! Ända chansen för mig och D att få gröna fingrar är om vi målar nåt =)

Appropå det...måste gå och tömma mina krukväxter på vatten. Nån (D) har försökt dränka dom. Han försökte nog ta igen för alla gånger han glömt att vattna...hihi!


Kram på er allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards