Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Ulrika - 16 mars 2009 19:59

Hittade ett kul recept i svärmors gamla recept-pärm. Kakorna såg lite roliga ut...så jag tänkte: Why not???

Men shit...vilken tid det tog. Men ungarna uppskattade dom!

(På bilden ser dom blå o röda ut...men dom är rosa, lila o neutral)

Häftiga va? Ser dock osmakliga ut =)


Av Ulrika - 16 mars 2009 11:28

Skickade iväg Stora A med skolbussen kl 7,30. Han är frisk o kry igen, så bra! Idag skulle dom till Munktellsarenan för friluftsdag!

Efter det gick jag och la mig en stund...nice! Lilla A låg brevid mig och klappade mig på kinden...somnade som en gris =)

Hon är oxå piggare nu, men hon får vara ledig tills på onsdag. Då ska hon till dagis och bjuda på födelsedags glass. (Jag måste ju in på möte på Ams).

Nu tänkte jag vara en duktig flicka (???) och städa litegrann. Men...måste det vara så himlans trist??? Why???

När jag blir stor så ska jag bli pedantisk och älska att städa...sådäså!!!

Eller så biter jag ihop tills Lilla A blir stor...för hon ska bli prinsessa...och då kan jag bo med henne på slottet, och ha folk som passar upp på mig =)

Så får det bli!!!


Ovido - Quiz & Flashcards