Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Ulrika - 21 mars 2009 20:21

Sitter och tittar på premiären av nya Robinson (Wildkids för vuxna...hihi). Jag skulle aldrig palla att var med =)

Dom har redan visat typ massor med ormar och x antal ödlor...blä!


Sis och svåger är här och firar Lilla A i efterskott. När de kom så stod jag i köket och....förberedde maten tills i morgon!!! Det har väl aldrig hänt förr =)  Ger inte det vuxenpoäng så säg!!!


Sen fixade vi tacos...efter önskemål från barnen. Till efterrätt blev det saffranspannkaka. Har stått vid spisen hela dan...till D:s stora glädje ;)


Snart ska barnen läggas och så ska vi spöa Sis och Johan i lite spel =)


Ha´de

Av Ulrika - 21 mars 2009 12:38

Fy fan, vilken jäkla kväll igår!

Ungdomsfest som blev katastrof.


Kvällen började bra...Linda kom hit för att bli lite bortskämd. D lagade mat och jag stod för efterrätten. Och mätta blev vi... =)


Sedan fick vi agera vakter på en ungdomsfest som sagt! Fulla jäkla ungdomar (nu dömer jag absolut inte alla ungdomar...endast dom som var här). Vi skicka iväg en kille o en tjej som körde på för fullt mot våran husvägg...nice!

Fick även avlägsna en hel del som trodde våran tomt var en allmän pissoar. Skrattade så jag kikna åt "Linda-in-action". Undrar hur många gånger hon sa meningen: "Stoppa in den där och försvinn!

Många gånger i alla fall....varvat med: Stoppa in daggmasken igen och dra!

En kille som stod och kissa mot ett träd på våran tomt fick nog lite prestationsångest, då Linda står bakom honom och skäller =)

Ficklampan användes oxå flitigt...många gånger riktades den mot killar med "daggmasken" framme...haha!

Nästan lite pinsamt att skriva allt det här, för ni som läser tänker nog: "Vad fan gjorde du då...du som bor där? Stod du bara där och lät din stackars vän sköta snacket?"

Helt ärligt??? Ja, jag stod bara där! Asgarvandes....Krampandes av skratt! Kunde inte göra annat!

Linda...du är min idol! Jag avgudar dig! Du är bäst! Så jäkla cool!


Tack Linda för en jättekul kväll...som dock inte riktigt blev som jag tänkt mig!

Ovido - Quiz & Flashcards