Alla inlägg den 6 april 2009

Av Ulrika - 6 april 2009 13:10

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Ulrika Johansson
Smeknamn: Ullis
Beroende av: Min familj och nikotin.
Vad tror folk om dig? Ingen aning!
Hur imponerar man på dig? Var dig själv!
Brukar du skratta för dig själv? Japp...ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Puss, älskar dig!
Var bor du? På landet utanför Eskilstuna
Trivs du där: Absolut!!!
Äger du några converse: Nope!
Sprit, cider, vin eller öl: Nada...okej, alkoholfri cider kan vara gott
Brukar du bli för full: Det har hänt ;)
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Gräs...
Nästa mål i ditt liv: Ja du!
Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Ullis =)
Vem ringde du senast? Min kära D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Pratade senast med mamma, som smygit och letat inbrottstjuvar i natt...det visade sig dock att det var en nervält hylla som var boven =)
Antal timmar sömn inatt: Typ 10 timmar...
Sov du ensam: Näe...hade min älskare hos mig ;)
Brukar du komma i tid: Oftast!                            
När mår du bra: När jag är med min familj!
När blev du fotad senast: Det minns jag inte...brukar undvika det.
Hur känner du dig nu: Glad!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Blä
Vad saknar du: D och Stora A
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag pusslade med Lilla A.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Hihi...det har väl hänt.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det varierar!
Är du blyg? Jag kan vara det!
Sysslar du med någon idrott: Sex...räknas kanske inte ;)
Vill du hellre ha mail än brev: Nope
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut...har varit med om det!
Har du spytt offentligt: Tyvärr!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex...lätt!
Är du nöjd med ditt liv: Ja!
Är du bortskämd: Ja, på kärlek!
Vad gör du i morgon: Umgås med mina barn. Sen kommer min lillebror.
Vad är det värsta du vet? Människor som man inte vet vart man har!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är olika!
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japp!
Vad är det finaste du fått? Mina barn!
En speciell dag du minns: När barnen föddes och när jag gifte mig med mitt livs kärlek!
Hur gammal är du: 28
Om fem månader: Har jag förhoppningsvis ett jobb!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sis eller D (om han inte är hemma förstås)
Vilken tid gick du upp idag: Mellan kl 9-10
Vad ska du göra ikväll: Mysa med min son som sovit borta i två nätter.
Är det okej att gråta: JA!
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara en hel del och resa
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt kl 10
Har du piercing: Nope
Vill du gifta dig: Nej, är redan gift med en underbar man.
Vill du ha barn: Jag är nöjd med de jag har.
Solar du ofta: Nej!
Är du bra på att laga mat: Ibland
Gillar du att dansa: Inte bland folk!
Är du flygrädd: Nej...eller lite.
Hur vig är du: Hahahahahahaha
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Calippo cola
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: En massa onyttigheter!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!
Har du tandläkarskräck: JA!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: Grå/grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Yes
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig
Senaste låt du hörde: Nån med Nick Lachey
Vad gör du på helgerna:  Har mys med familjen!!!

Av Ulrika - 6 april 2009 13:00

En vän är en människa i vars sällskap man törs vara sig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards