Alla inlägg den 22 april 2009

Av Ulrika - 22 april 2009 19:18

Nu är han hemma igen....skönt!

Alla prover var bra,

dock så var undertrycket högt.

Fem och en halv timme fick han spendera där.

Men det var ju skönt

att allt var bra.

Däremot skulle han höra av sig igen om problemen återstår.


Nu ska han sova så han orkar upp och jobba i natt.

Så det blev inte mycket tid till att

umgås idag =(


Av Ulrika - 22 april 2009 12:42

Folk som försvarar sina misstag gång på gång genom att säga: "Jag är ju bara sån!". Är inte det ett erkännande på att dom är ganska så blåsta??? Varför inte göra nånting åt sina problem i stället!?


Av Ulrika - 22 april 2009 12:32

Idag fyller min mormor 66år.

Ett stort grattis till dig! Älskar dig massor!


Inte nog med det. Hon och morfar firar förlovningsdag idag...50år (!!!). Det är kul att se...dom förlovade sig när mormor var 16år och dom är fortfarande lika kära! Hur underbart är inte det?

Dom är mitt dröm-par. Så vill jag ha det med D om femtio år. Det lyser verkligen kärlek om dom. Dom ger varandra kärleksfulla blickar! Så fint!



Är orolig för min D som är på akuten =(

Han har kännt sig yrslig och så den sista tiden. Hoppas att det inte är nåt allvarligt bara! 

Uppdaterar er senare när jag vet mer.

Ovido - Quiz & Flashcards