Alla inlägg den 15 april 2009

Av Ulrika - 15 april 2009 19:06

Jag har fått hem mina nya byråer idag...så nu har jag världens finaste hall, typ =) Lite småfix kvar bara! Ska kasta ut en bokhylla bara! Kommer att bli en fin majbrasa...hihi!

Linda, jag behöver inte köpa ny spegel till hallen...det blev jättebra ändå med den gamla. Men...det betyder ju inte att jag inte behöver en massa andra grejer...haha!

Nästa gång får du följa med oss mamsen! Linda kan bitas dock...eller just det, inte längre. Hihi...hon kallas numer för "gluggen".

(Love you Linda)


Nu ska jag kolla runt lite på Blocket (likt Ikea, beroendeframkallande). Farligt, farligt...men roligt, roligt!!!


Puss på er!

Av Ulrika - 15 april 2009 08:13

...jag läste Lindas blogg =)

Hon var hos tandläkaren igår och drog ut en tand. Och generös som hon är så la hon ut en bild (huuuööööääää = mitt kräkljud) Hihi!!!


Sitter och väntar på bussen som ska ta mig in till stora staden. Jag ska på möte på Ams! Är lite nervös...ska lämna in min "närvaro-rapport" idag, och det skulle ha gjorts för en vecka sen men jag glömde bort det totalt! Hoppas att det inte strular till nåt för mig! Men det borde det väl inte, mer än att jag får pengar en vecka senare!?! Hoppas att inget annat händer i alla fall. För här växer inga pengar på träd, tyvärr. Kanske borde prova att plantera penga-träd i min trädgård! Hmm, tål att tänkas på!


Måste förbi Cubus oxå när jag ändå är inne i stan. Har gått och suktat efter en tunika ett bra tag och för ett tag sen så köpte jag den...på rea till och med. MEN...när jag skulle sätta på mig den i helgen så upptäcker jag ett hål i den! Surt! Förmodligen finns den inte kvar nu heller eftersom den var på rea...är det så kommer jag nog lägga mig ner på mage i aff'ären, dunka händerna i golvet och gråta...big time!


Suck...fortfarande ett tag tills bussen ska gå. Det är typiskt mig, först går jag bara och slöar, drar ut på att göra mig i ordning. Sen stressar jag järnet och får sedan vänta ett bra tag på att kunna åka. Suck!


Ska väl lägga i från mig datorn och kolla att jag har med allt som jag ska.



Ovido - Quiz & Flashcards