Alla inlägg den 20 april 2009

Av Ulrika - 20 april 2009 20:51

I morgon är det dags för "grupp-terapi" igen på ams....denna gång med en ny grupp. Tydligen en ungdomsgrupp...hmm, undrar om dom vet hur gammal jag är (?)

Dom är på mig nu om praktik! Inte kul nu så här inför sommaren...för jag får inte söka vad som helst, inte stå i vägen för sommarjobbare. Vad fan ska jag söka då? Dom har en plan för mig...som jag absolut inte gillar, överhuvudtaget! Kan dock inte gå ut med vad...men jag ska försöka att få er att förstå min känsla i alla fall.


Tänk er en vacker sommardag...ni är ute i skogen och njuter av naturen. Men...det finns nåt som stör idyllen! Ettriga små elaka myror...pissmyror till o med, som bits.

Eller ni är på stranden, solar och badar i havet. Vad kan störa idyllen där då? Jo, krabbor...nyps så gud förbannat!

Kanske så njuter ni av ett glas vin på balkongen/altanen en skön och varm sommarkväll. Vad kan gå fel? Det ska jag berätta...myggor i massor, som suger musten ur dig.

Ni kanske vill gå på stan, köpa en glass. Då kan du ge dig fan på att det kommer en jäkla duva, den cirkulerar över huvudet på dig...och plötsligt har du bajs på axeln.


Japp...jag avskyr dessa "kryp". Det finns väl en och annan fjäril som jag tycker om...men resten...aaaargggh! I hate them! Små äckliga baciller bär dom med sig!


Men man får inte tycka illa om dessa små kryp. För dom är så bra...bla bla bla! Jaha...men jag kan väl få slippa dem! 


 

Haha...jag tror jag måste söka hjälp!!! Men det står jag för! =)

Av Ulrika - 20 april 2009 09:08

Klockan är nu strax över nio och jag har spenderat morgonen med tvätt och allt vad det innebär, disk och Nyhetsmorgon...hihi! Bara det sistnämnda i sig gjorde väl att jag åldrades X antal år, eller?


Hur duktig kan man bli? Måste fått en släng av hemmafru-viruset!


Men det började inget bra. Skulle diska ur grötkastrullen från igår (!) och råkar stänka till ordentligt, så allt diskvatten/grötrester landade i ansiktet på mig =) Tror fortfarande jag har gröt i näsan!!!



Ovido - Quiz & Flashcards