Alla inlägg den 21 april 2009

Av Ulrika - 21 april 2009 19:45

Tänkte skriva lite om min dag.

Eller försöka i alla fall...har mina barn snokandes brevid =)

(Hihi...skrev så bara för att Stora A tjuvläser)


Har varit på ams idag som sagt. Jättekul...not! Dom satte ju mig i en ungdomsgrupp, för att det kanske skulle vara roligare för mig. Jo men visst!!! Vi hade massa gemensamt! Tex så hade vi alla tagit studenten...bara det att jag gjorde det 10 år innan dom =) Och där tog likheterna slut!


Hann med lite spring i affärer oxå. Köpte sommarskor till mig (I´m in love) och hittade present till min mormor (Lilla mormor som hon kallas här hemma). Jag vill inte skriva ut vad...för hon är värsta data-hackern. Haha...skämt åsido! Hon äger inte ens en dator =)

Hade lite problem om vad jag skulle köpa! Jättesvårt ju! Bad ungarna om tips... Lilla A tyckte snus (hon snusar inte, så jag vet inte vad hon fick det i från) eller gardiner. Sista förslaget var en lampa...för det kan man inte få för mycket av...mena hon på =)

Sen frågade jag Stora A om förslag...men han hade ingen aning. För han visste inte vad man kan köpa till gamla människor =)


Funderar på om jag ska lägga av att blogga...

Nädå...skoja bara! Men det har smittat av sig på sonen...han vill oxå börja blogga. Hihi, han är sju år....hur ska detta sluta?

Ovido - Quiz & Flashcards